Sömn

Jag förstår inte hur mycket trötthet det kan rymmas i en liten (ganska stor) kropp. Efter nattsömnen igår sov jag säkert minst tio timmar och ändå lyckades jag somna runt 1 på natten, alltså var jag typ vaken mindre än sju timmar igår. Idag mår jag iaf bra, är ganska vek i kroppen känns det som och inte så sugen på att äta överhuvudtaget men jag mår inte illa längre :-). Jag blir inte sjuk alltför ofta, inte så dålig så jag måste stanna hemma från jobbet iaf, och när jag väl blir sjuk brukar det faktiskt (peppar, peppar) gå över väldigt fort.
Skulle ju behöva träna ikväll men det kanske jag varken borde eller får. Ska fundera vidare på det iaf. Jag har missat en hel del träningar på sistonde pga jobb och det är stenhård konkurrens på 9-m i laget så jag misstänker dessutom att jag inte blir uttagen till a-laget i helgen om jag missar kvällens träning. Fast B-lags-matchen är nog på söndag och då får man iaf spela den åtminstonde.

Haha nu ska jag verkligen slösa bort min tid genom att se Days of our lives för första gången på väldigt väldigt länge. Man får sig iaf en gott skratt när man ser den här serien och dess eminenta skådespelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0