Sent igen

Tydligen blir jag ganska sugen på att skriva när jag varit ute och slirat på kvällen ;-) Kände mig ganska gammal och tråkig faktiskt som valde att åka hem när fem andra (samanlagt säkert nästan 50 år äldre än mig) stannade kvar och festade som bara den. Men det är ju faktiskt match imorgon så det kunde jag skylla på. Ja det är faktiskt match imorgon, tror inte min kropp är medveten om detta för den har inte visat några symptom för nervositet än så länge iaf. Kanske beror det på att jag är relativt övertygad om att vi kommer förlora och att jag inte är speciellt nervöst över att göra just det i stort sett förutbestämda. Nu låter jag väldigt negativ jag vet men jag fungerar faktiskt så för alla er som inte känner mig så bra, jag är alltid negativ inför matcher. Realist på gränsen till pessimist kanske man skulle kunna säga fast tvärtom passar nog ännu bättre. Jag hoppas ändå på vinst dels i vår match, men självklart även för herrarna i fotboll. Vi skulle behöva vinna mot Danmark. Kul ska det iaf bli imorgon, då jag får träffa fler tysklandsmänniskor (folk vi träffade i tyskland under fotbollsvm).

Om kvällen då, jo det var riktigt kul faktiskt. Vi var åtta st från jobbet som åkte till Wallmans salonger för mat och show. Tyckte att det var underbar mix av mat, show och framförallt trevligt sällskap. De som showade för oss hade Björn- och Benny- tema vilket var helt fantastiskt för jag är verkligen förtjust i deras musik. Oj nu häpnar alla som vet hur pass lite musikintresserad jag är. Vaddå förtjust?, tänker anna, men ja det är jag faktiskt insåg jag ikväll :-) Men som sagt det är match imorgon vilket betyder att det snart är sängdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0