Roberto Carlos

var min stora idol i tonåren (utöver Raul, som alltid varit den störste). Alla som har sett honom le måste bara tycka om honom :-D. Alla som har sett honom rusa upp och ner på planen match efter match och alltid kämpa lika mycket måste ha blivit imponerade. Alla som har sett hans benmuskler och hans stenhårda skott måste ha fascinerats och förundrats. Jag skulle gärna vilja att han kommer till Real Madrid igen och hjälper klubben på vilket sätt som passar bäst. Tror dock kanske inte att det kommer bli som spelare. Nog för att han har varit den bästa vänsterbacken i världen men skulle han hålla den klassen nu skulle jag bli ännu mer förundrad och väldigt förvånad faktiskt. Det sista året i RM såg han lite avdankad ut, det gick inte lika fort, det blev inte lika bra och han orkade framförallt inte lika mycket. Visserligen vet jag inget om hans motivation då och nu, kanske var det bara det som saknades och då kanske han skulle kunna ta en plats nu, det är väl ändå den positionen där RM är klart svagast i dagsläget. Jag tycker om Marcelo (iaf en aning) men han är faktiskt inte tillräckligt bra defensivt för att jag ska känna mig trygg under matcherna. Aja enligt RM:s hemsida låter det inte som att han kommer tillbaka som spelare, men det lär vi väl märka tids nog.

Kommentarer
Postat av: Katinna

Tydligen så svarar man i varandras blogg (ha sett andra bloggare göra det) Jag hoppas verkligen på massa spel och underhållning båda innan och efter matchen :) Vet vi vilka som kommer? Och får man låna din soffa under natten ? :p

2009-10-08 @ 23:27:44
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: Tinna

ojoj, bäst man passar sig då. ;)

Tack ska du ha :) ja du jag har festat väldigt lite ikväll (inget). Så du kan va lugn :)

Jag ringer dig i morgon för jag tänkte tigga en plats i någon bil och heja på er innan :)

2009-10-10 @ 00:55:45
URL: http://katinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0