Oj vad ledsen jag blir, tihi :-)

Det gör mig absolut ingenting att Barcelona spelade oavgjort och inte lyckades göra ett enda mål. Då vill jag också poängtera att Valencia var det klart bättre laget även om Barcelona spelade upp sig en aning i andra.

Jag ser eftersnacket nu å njuter som bara den. Raul lovordas och det är inte alltför vanligt. Jag kommer ihåg för två-tre säsonger sen när ALLA sa att han var slut och inte borde få vara kvar i Real. Han hade inte mer att ge och är överskattad. Hahaha jag njuter när han om och om igen bevisar att han fortfarande är en världsspelare. Han debuterade som 17-åring och är idag 32 år. Han har spelat 711 officiella tävlingsmatcher för Real och massa massa mål. Med den meritlistan skulle vem som helst kunna bli kaxig och egenkär men inte min Raul inte. Han är fortfarande lika ödmjuk och sliter fortfarande som ett djur varje match. jag och siffror hör inte ihop men jag har bestämt för mig att han gjorde över 20 mål förra året, möjligtvis kan det ha varit 17 st. Han presterar efter 16 säsonger fast han har vunnit i stort sett allt som går att vinna, det är helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0