Oj då, stackars Barcelona

Lite skadeglädje känner jag allt, hihi. Men jag tycker faktiskt synd om Barcelona, det är inte bara att de får oavgjort i en match som de egentligen borde vunnit, en match när de är det bättre laget, utan det är extra bittert eftersom bakåtmålet kommer i den sista övertidsminuten och verkligen studsar Ossasunas väg. Kan man ha mer otur?, bollen tar på försvararen studsar på Valdes och in i mål, stackars, stackars Barcelona.

Jaha då är det ett poäng som skiljer dem åt då. Jag hoppas verkligen (såklart) att Real Madrid vinner ligan i år men Champions League-titeln skulle sitta ännu bättre faktiskt (om man nu får välja menar jag). Om inte RM vinner ligan skulle det vara roligt om sevilla gjorde det. Alla har pratat så mycket om det två helt överlägsna lagen i ligan, det finns inget hot bla bla bla. Lite roligt skulle det va och jag har alltid tyckt bra om Sevilla, de verkar dessutom vara i riktigt bra form i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0