Just idag är jag stark,... eller nej trött var känslan...

Det var helt sjukt vad trött jag var idag. Löpningen var hemsk, fysen med och handbollspasset efter en sådär tjugo minuters segande och kallnande var helt otroligt tufft pga att jag var så trött. Det fanns nästan ingen energi alls, någonstans. Det jobbiga var att övningarna inte var hårda eller mer ansträngande än vanligt men jag blev verkligen helt slut av att inte göra någonting. Det som var lite skönt var att alla verkade vara drabbade av samma syndrom. Bly i fötterna, okoncentration (mer än vanligt), slappa händer och tunga kroppar. Men men nu är det träningspasset gjort och imorgon är det bara ett styrelsemöte som väntar. Vi får vara snabba så ska jag hem och hålla tummarna för att jag får se Reals match.
När jag såg att Barceolona hade förlorat på hemmaplan kunde jag inte låta bli att bli lite skadeglad :-) Men det var ju kul för vår svenske hjälte (hördes ironin?) att han lyckades göra mål i CL (då är jag faktiskt glad över att det går bra för honom men det var det där med svenske hjälten som var en aning saltat).
Nu ska jag sova bort iaf lite av den här förbannade tröttheten som suger musten ur en.

Kommentarer
Postat av: anna

ja det va sjukt va jobbigt de va igår

2009-10-21 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0