Jaha

tydligen blir jag nervös även när det inte är jag som ska spela. Visserligen vet jag ju att jag aldrig har varit så nervös som när tjejerna spelade viktiga matcher så jag visste ju om att det är värre på sitt sätt när man inte får gå in på plan och göra det man kan där. Men ändå trodde jag att min nervositet jag har inför a-lagsmatcherna mestadels har haft med min insats att göra. Självklart har det viktigaste alltid varit att vi vinner matcherna och inte hur jag har spelat men ändå så trodde jag att det var det jag var nervös över. Idag är nog första matchen som jag inte är med själv och ska se på på flera år och tydligen får jag fjärilar i magen då också.

Delvis kanske det har med Reals match ikväll att göra också, för jag blir alltid nervös när de spelar.

Nä nu ska jag göra mig klar och se när vi vinner och tar två viktiga poäng! (hm jag är lite mindre negativinför en match när det handlar om resultatet på matchen om jag inte spelar verkar det som) Kul att upptäcka nya saker om mig själv :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0