Jag är spelsugen

Idag är det match mot Nordia, jag är riktigt spelsugen. Är lite ledsen bara över att inte Tinna ska vara med. Då hade det varit ännu roligare. Det ska bli intressant att spela i div.3 igen. Det har jag inte gjort sen förrförra säsongen och det ska bli kul att se om jag känner någon skillnad på motstånd och tempo. Jag tror dessutom att Nordia är ett av de sämre lagen i serien så lite borde det ju kännas. Fast jag är tyvärr en spelare som inte skulle briljera ens i sämsta divisionen. Jag gör inte bort mig mot bra motstånd men jag kan inte heller glänsa. Eller jag har inte gjort det hittills iaf. Vissa spelare märker man har det betydligt lättare om de får spela i en lägre division, undra vad det beror på? Kanske har det att göra med hur mycket jag tar för mig? Fast så fall tror jag har blivit betydligt bättre på att ta för mig. Jag tror att det beror ännu mer på att jag ser mig mer som en framspelare än en målgörare, fast även där har jag nog förbättrat målgöraren i mig. Idag ska jag iaf kämpa och slita, precis som jag alltid gör såklart. Hoppas vi vinner det skulle vara kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0