Hmm

Om jag ska vara positiv, vad ska jag då skriva om. Haha usch vad sorgligt.

Det var bra att jag skrev det där om att försöka vara positiv så att jag verkligen måste vara det nu. Jag har lust att bara skriva av mig massa, men då skulle inlägget bli väldigt negativt. Så det jag för tillfället inte finner något positivt i tror jag att jag lägger åt sidan så länge så får jag tänka på och skriva om det ngn annan gång.

Det allra bästa just nu är att det inte är lång tid kvar alls till Reals nästa match, det ska bli så väldigt kul att se den, jag har längtat som bara den. På lördag ska det också bli kul att få se A-lagets match (även om jag hellre hade velat spela). Hoppas vi vinner mot Rosersberg. Vet inte alls hur de är i år, den serien vi spelar i är verkligen konstig. Många lag verkar oerhört ojämna och det är alltid något resultat som chockar efter en omgång. Hm, herrarna borde ju också ha hemmamatch i helgen, det vore också kul att se.

I går när jag gick till jobbet snöade det, det var så fantastiskt mysigt att gå i halvmörker med stora vita flingor seglande ner för att måla hela landskapet en aning vitt. Jag älskar snö men jag avskyr tö. Nu är det visserligen inte november än så snön får gärna vänta lite med att komma.

Det var en salig blandning av småtankar och längre än så kommer jag nog inte på positiva sidan idag. Jo kanske ska nämna att jag hade en mysig utedag med mina små troll i skogen. Vi träffade ett stort troll som hette Morrrgan med 3 r. Barn är verkligen helt underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0