Åhh vad jag älskar MAO

Och då menar jag inte någon diktator utan det bästa spelet i hela världen. Som vilket annat spel som helst beror ju roligheten en ganska stor del på ens medspelare och motspelerskor. Jag har haft en helt underbar fredag. Det var en riktigt härlig dag på jobbet. Jag hann med en del som jag inte brukar göra annars och jag kände inte av rutinsituationerna lika mycket som jag kan göra vissa dagar. Efter jobbet har jag hängt med Anna och Tinna, Kjell var med på ett hörn också. Jag har ätit pizza, chokladboll, godis, chips och dipp. Dessutom har jag druckit lite läsk och jag mår inte ett dugg dåligt över det. Jag har verkligen längtat efter en ordentlig svullar-dag och det passade perfekt idag.

Imorgon är det match, och tyvärr tror jag vi kommer få storstryk... Tror iof alltid det men nu är det mer än bara tro, jag vet det nästan lika säkert som att vi skulle förlora mot Westermalm. Fast nej inte riktigt lika mycket. Hoppas vi iaf spelar riktigt bra och har kul :-) det är ju det viktigaste!


Kommentarer
Postat av: tinna

Jag älskar också MAO!!

2009-10-24 @ 10:46:24
URL: http://katinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0