Lite nyvunna bilder

Jag hade en mysig torsdag med goa vänner, tårta och massa gamla minnen i form av bilder, här kommer några favoriter:



Jag tycker att vi är så söta...



Den här är extra härlig pga två anledningar: Man ser hur barnsligt förtjust anna är i sin fjärrutlösare (heter det så?) och för att man ser Anna och Tinnas härliga drinkar.



Den här är härlig för att man idag kan skratta åt eländet, det kunde vi iof där med i perioder. (Åhus 09)



Den här hade nog varit ännu roligare om Martina inte bara hade varit otroligt nära på att ramla i.


För att vi är ett så gött gäng :-)



Kanske inte den bästa bilden men jag blir väldigt glad av den.



Ingen kommentar...



Tripp, trapp, trull. Tinna är bara lite oförskämt brun på en juldag.



För att jag är lite nöjd med mitt hår på den här bilden, men så är den tagen 2008 också...



För att mitt liv är handboll och härliga människor...



Tihi, så söta...



För att jag verkligen skulle vilja veta vad som sagts här.



Rätt snällt att stå på annas fot, kicki!



För att jag var så olycklig när Ryssland spöade s...en ur Sverige, innan jag gick in i dimman och vaknade vid ett träd vill säga...



Goa och glada, synd att inte du kom in Kicki...



För att jag insett att det är stor risk för regn i Åhus (2008)



Någon som vågar sig på en gissningm vems fötter är vems?



För att jag inte kan låta bli att längta tillbaka till sommaren.



För att Annas och min klädstil har ändrats mognat de senaste fem åren.



Tittut anna.



Goa och glada igen.



För att eken inte är eken utan lite lera.



När jag suttit ett bra tag med detta insåg jag att jag kanske inte har juridisk eller moralisk rätt att lägga upp dessa bilder. Dels så har jag ju inte alla "objekts" medgivande och för det andra är det ju inte ens mina bilder.
Aja ni får höra av er om jag ska ta bort något och jag hyllar mina fotografvänner och deras kameror, ärade vare Anna och Tinna.

Nu väntar jag mest bara på dina bilder kicki...



Kommentarer
Postat av: anna

åh va glad man blir :)och va mkt kommentarer man skulle kunna skriva:P

men jag tror vi vill ha märtas bilder oxå!

2009-11-28 @ 16:57:23
Postat av: Kicki

Hej hopp!

Ja du jag vill ha alla era bilder.. Men tycker de är lite trist att man inte är med på några bilder typ :( men men får väl bli en ändring på det nu!

2009-11-28 @ 20:18:21
Postat av: Tinna

Jag tror jag vet vems fötter som är vems!

2009-11-28 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0