Stolt och nöjd

Jag är stolt över hur du har klarat de här tre åren. Hur mycket du har kämpat och hur mycket du har utvecklats. De har verkligen flygit förbi samtidigt som det känns som om vi har kännt varandra bra mycket längre än så. När jag träffade dig skulle du i stort sett precis börja det här äventyret i ditt liv, ett nytt kapitel. Vilken härlig tid det har varit, jag är så glad för att det blev allt du drömde om och massa till. Jag är glad för att du har träffat de människor du har och jag är glad för att jag fått ta del av det hela.

Jag är nöjd med hur dagen blev. Jag är nöjd med hur framtiden ser ut även om jag precis som du känner oro och lite vemod över att det är förändringar i luften. Hoppas kvällen bjuder på ett riktigt härligt avslut av detta kapitel och att morgondagen erbjuder en smakstart på nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0