Förnedring?

Ska man kalla det förnedring? Jag vill hellre se det som att Barcelona visade hur pass mycket bättre de är just nu. Real Madrid hade stora stora problem med sitt försvarsspel och Pepe saknades enormt (ska tillägga att jag tycker att det är rätt att han är avstängd). Sen är jag lite bekymrad över de misstag de annars mest stabila spelarna gör som Barcelona verkligen lyckas förvalta på bästa sätt. Ramos försök till bicicleta (hur stavas det?) vilket resulterar i mål för Barcelona, Casillas tveksamma utrusning som resulterar i mål för Barcelona, Lass slarv med bollen som resulterar i mål för Barcelona. Aja även utan dessa individuella missar hade Barcelona vunnit, de var klart bättre i helgen. Glad blev jag iaf när Ramos återigen fick göra mål, känns som om det var ett bra tag sen sist.

Förnedring kan man nog snarare kalla det när en person (läs jag) tydligen inte lyckats lära av sina (läs mina) egna misstag utan av någon konstig anledning ska upprepa dem om och om igen. Man kan ju undra när jag ska lära mig egentligen.

Kommentarer
Postat av: anna

haha jaa man undrar ju :P



men ja ska nog inte säga för mkt ;)

2009-05-04 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0