Ännu en vanlig blogg...

Vet inte riktigt om jag är mogen för att ta plats i bloggvärlden men hur ska jag någonsin få reda på det om jag inte gör ett försök...

Varför blogg?
Jag har funderat många gånger på om jag ska börja blogga men något har alltid hållt mig tillbaka, tills nu då förstås. Jag tycker om att skriva, vanligtvis mest för mig själv men nu känner jag att det är spännande att skriva något som är helt öppet för vem som helst att ta del av. Troligtvis kommer jag skriva några inlägg och tröttna, ungefär som alla de gånger jag har bestämt mig för att börja skriva dagbok. Normalt skriver jag några sidor för att sedan återfinna dagboken flera månader senare. Aja det är värt ett försök iaf, kanske ger det mig något och annars får det väl vara bra så.

Jag måste tyvärr erkänna att jag nog kommer skriva en sån där alldeles ordinär blogg där jag redogör för dagarna i mitt alldeles vanliga liv. Men nu är det faktiskt så att jag inte är en mer spännande person än så och det är faktiskt av helt själviska grunder jag startar denna blogg. Jag skriver bara för mig själv och då får det helt enkelt bli inlägg som handlar om det som försigår i mitt huvud för stunden. Troligtvis en hel del fotboll eller handboll, en del härliga tankar om mitt yrkesverksamma liv som förskollärare och kanske något annat smått och gott, det visar sig...

Klart slut på mitt allra första blogginlägg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0