Eken i gyttjan!

Idag fick jag faktiskt lite mer eken-känsla än igår. Tjejerna hade två matcher, en förlust och en vinst. Som tur var låg matcherna tätt och vi behövde inte vara där så länge, för idag var det kallt. Inte nog med att det öste ner regn oavbrutet det blåste också väldigt mycket. Tjejerna stod och skakade av köld men var glada ändå, vilket inte är så konstigt för det är ju så kul att få halka runt i leran och kämpa allt vad man kan. Lite avundsjuk va jag över att de fick spela och inte jag. Jag tittade precis på resultaten och det kändes lite mindre tråkigt att vi förlorade mot Skuru när jag såg att de vann stort även över Åkersberga och att de slutligen också vann finalen. Ett stort grattis till Magnus som vann allting med Djurgårdshof! :-)



Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack så mycket! Kul att få avsluta Djurgårdshofsåren med att vinna Eken Cup. Nu gäller det bara att få dit VHK också :-)

2009-06-15 @ 10:01:34
Postat av: Magnus

Tack så mycket! Det var en rolig avslutning med DIK att få vinna Eken Cup. Nu gäller det väl att komma tillbaka med VHK nästa år...

2009-06-15 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0