Eken Cup i regnet!

Jag saknade nästan helt ekenkänsla idag. Det var tråkigt, jag som nämligen älskar eken cup normalt. Jag var iof inte direkt spelsugen och allmänt seg inför helgen och idag. Sedan hjälpte det inte direkt när vi ställdes mot alltför svårt motstånd, bla Skuru, nog mitt allra värsta motståndslag. Det finns nog inget lag som jag är så rädd för att möta som Skuru. Vädret hjälpte inte heller till för att få mitt humör på topp, alldeles mulet och lite halt i gräset. Det hade varit roligare om det hade öst ner som det gjorde under tjejernas match så det verkligen blir lervälling, då är det ju en speciell känsla. Aldrig har jag varit med om ett så kortlivat deltagande i en turnering heller. Första matchen var 9.50 och sista matchen typ 12.20 eftersom den tredje matchen blev inställd och vi inte lyckades ta oss vidare. Tjejerna förlorade också sina två matcher men de har iaf fler matcher imorgonbitti. Jag har nog ändå spelat eken nästan 16 år i rad eller något sånt, kanske mer. Förutom det år vi inte ställde upp med ett seniorlag och det år som jag var i Tyskland på fotbollsvm. Aja hoppas det går bättre och känns roligare nästa år. Detta år får jag gotta mig åt Åhus istället :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0