Slapp dag :-)

Det är något speciellt att vara ledig när man har varit helt inställd på att jobba. Jag öppnade idag och vi hade så få barn och ganska många fröknar så jag kände att det var läge för att ta ut lite komp. Sluta arbetsdagen kl 9 på morgonen var inte helt fel. Särskilt inte dagen före helgen, det kommer bli en extra lång helg nu och det är lyxigt tycker jag.  Idag tänker jag nog inte göra mycket nytta alls utan bara njuta av ledigheten :-) Ikväll kanske det blir lite MAO också det vore verkligen på tiden, synd bara att Tinna är i USA, vi hade varit oslagbara idag eftersom jag är säker på att hon hade klarat tjuren från... nu ;-)

Kommentarer
Postat av: tinna

Jaaa jag hade sa klarat det idag! Men nej ni far inte spela utan mig igen ;(

Hmpf hoppas ni far kul da!



2009-07-03 @ 21:30:15
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: Kajan

Det var väl tur att det blev inställt då. :-( Vi får spela i ÅHUS istället :-)

2009-07-04 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0