Semester :-)

Hur mycket jag än tycker om mitt jobb så ska det faktiskt bli underbart skönt att ha semester. Jag vaknade runt halv tio och kom till insikten att jag i tre veckors tid kommer ha den lyxen att kunna vakna i stort sett när jag vill :-)

Så värst mycket inplanerat under ledigheten har jag inte och det tycker jag faktiskt är ganska skönt. Jag ska till Åhus, ska bli grymt kul! Jag kanske ska till Viskan och träffa pappa, är avkopplande och trevligt. det var typ det, bortsett från det faktum att jag måste måste måste rensa på vinden och eventuellt börja kasta tonvis med saker jag inte har användning för. Ska jag bo över ett halvår i en kappsäck kan det vara bra att den kappsäcken är så liten och lättmanövrerad som möjligt :-)

Igår firade jag semestern med kladdkaka, grädde och jordgubbar, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0