Nja hur kan det tänkas gå egentligen...

Säger Raul att Ronaldo är en väldigt trevlig och hårt arbetande kille så är han väl det (realmadrid.com), fast å andra sidan är Raul lojal mot sin klubb och sitt lag och skulle ju aldrig säga något illa om någon av sina lagkamrater. Aja alla har höga förväntningar på det här laget och pressen på dem är större än den varit på några år nu, sedan Figo, Beckham, Zidane och Ronaldo perioden. Jag tycker inte om att få känslan att denna nya president tycker och tänker ungefär likadant som presidenten för några år sedan gjorde, att det viktigaste är att signa de bästa i hela världen och att det skulle vara = att vinna titlar. Hoppas Pelligrini gör ett makalöst underbart jobb och lyckas få ihop alla dessa individualister till ett lag, ett lag som kämpar och sliter för varandra. Först då kommer vinsterna och titlarna.

En sak vet jag iaf och det är att jag saknar matcherna, jag längtar som bara den till serieinledningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0