Handboll handboll

Såg precis att Sifen har begärt nedflyttning till div 3 och att vi istället kommer möta Kungsängen, hm det är nog bra för oss eftersom vi troligtvis kommer få kämpa för att hålla oss kvar i år. Var inne på Strands hemsida också för att spana lite på de nya konkurrenterna och det såg lite läskigt ut tycker jag. Obesegrade i div 3 i år med över 300 + mål, lite skrämmande faktiskt. Vi mötte ju Strand i Hedemora i fjol och spelade ganska jämt har jag för mig men förlorade med några mål. Aja kan ju bli spännande, tyvärr kunde jag inte se vårt spelschema fast det stod att alla serier som Stockholms handbollsförbund sköter skulle va klara. det var självklart bara vår serie dessutom som krånglade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0