det är inte sant...

Jag har inte förrän nu förstått att Real madrids nye president Florentino Perez är samma person som var deras president 00-06. Jag har ju själv jämfört och tyckt att de verkar resonera lite likadant (felaktigt) Vaddå insatt, men jag lägger inte namn på minnet så det har tagit ett bra tag innan myntet fallit på plats den här gången.
Jag tycker iaf om att Zidane är hans rådgivare för någon med bättre spelsinne och blick för spelet kan han nog inte ha vid sin sida, och att han har så stort förtroende för presidenten gör att jag funderar på om min bild av denne är helt fel. Men när man har en president som tänker och tar beslut som han så hoppas jag verkligen att tränaren detta till trots lyckas få ihop alla enskilda spelare till ett lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0