Att jag inte lär mig

Vissa misstag verkar jag göra om och om igen utan att lära mig det minsta lilla utav. Igår var det säsongspremiär för bad och solning och resultatet är att hela min baksida är knallröd och öm som bara den... Jag tyckte visst inte att jag behövde solkräm eftersom vi inte skulle vara där särskilt länge, och visst jag har inte solat tidigare i år men jag har ju varit ute i solen en hel del i år faktiskt, mycket mer än vad jag brukar. Aja nästa gång ska jag iaf smörja in mig ordentligt, men å andra sidan brukar jag alltid säga det dagen efter...

Nu är det bara en dag kvar och sen åker vi :-) MAO kommer vara bäst!!! Dagen kommer dessutom gå väldigt fort eftersom kvällen består av ett biobesök jag ser fram emot, Harry Potter :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0