Sportuppdatering

Imorgon är det handboll på tv, vm-match för damerna som möter kongo om jag inte missminner mig helt. Ska bli kul att se, antar att jag kommer bli ännu mer spelsugen. Nog för att det är ganska skönt att ha helgerna fria men typ tre veckor är på tok för långt uppehåll från match mitt under en säsong. Kul ska det iaf bli att se damerna, hoppas de går långt.

Idag var vm-lottningen, Spanien kom i en ganska lätt grupp på pappret. Brasilien och Portugal hamnade i den som nog kommer bli tuffast tillsammans med elfenbenskusten och nordkorea. Danmark kommer inte heller ha helt enkelt motstånd i grupp e, holland, japan och kamerun. Det är verkligen surt att inte Sverige kom med, förhoppningsvis kommer vi åter, starkare och bättre.

Real Madrid har match imorgon, Varken Lass eller Kaká ska vara med pga skador så mittfältet känns inte helt stabilt på förhand. Hoppas Diarra är i grym form. Det skulle vara härligt med en vinst, annars tänker jag nog dränka mina sorger rätt ordentligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0