redigerad bild

jag har precis redigerat en bild på mig från tegel igår. jag är verkligen inte bra på photoshop så jag är rätt nöjd faktiskt. Jag ser ju klart att jag har redigerat den så jag är ju inte direkt något proffs men det skulle va intressant att få veta om det är något man märker så fort man kollar på bilden eller om det inte är iögonfallande direkt.

Jag vill försvarar mig med att säga att jag inte har något vidare tålamod och gjorde om bilden på bara några minuter och med helt nya funktioner än vad jag tidigare använt i programmet, skulle jag orka lägga ner mer tid så skulle jag nog lyckas ännu lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Jag kan inte komma på vad det är... något runt ditt ansikte känns det som..

2009-12-07 @ 18:41:03
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: Tinna

Nu ser jag !!!

Fast inte utan att ha sett orginalet. :p

BRA jobbat kajan!

2009-12-07 @ 19:14:53
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: anna

jag ser inte. vad vad vad? har ud tagit bort nån människa? :)

2009-12-07 @ 22:18:52
Postat av: Katarina

Haha åh va glad jag blir, fast ta bort ngn skulle jag verkligen inte lyckats med så lite deprimerad blev jag samtidigt över att jag inte är så bra... Jag kanske kan lägga in orginalbilden, eller nej det kan jag nog inte den är inte riktigt rumsren, nu kanske du förstår anna ;-)

2009-12-07 @ 22:43:41
URL: http://katarinakajanpettersson
Postat av: Disa

haha nu ser jag också! :D satt ganska länge å tänkte, men de blev lättare när man jämförde me den riktiga ;)

2009-12-07 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0