match då...

Jag är inte ett fan av vardagsmatcher, tycker aldrig att jag får rätt känsla direkt. Dessutom har de flesta legat på torsdagar då jag öppnar och är rätt trött på kvällskvisten. Nu är det iaf skönt att det inte är en långväga bortamatch utan spel i på vår halkbana.

Mål inför morgondagen är:

Vara positiv
Satsa brett, satsa rätt in i luckor
Våga kliva ut och smälla på


Jag tycker jag redan börjar känna igen flera av målen men det gör mig absolut ingenting faktiskt. Det är moment jag behöver träna på och fokusera lite extra på, dessutom är det svårt att hitta andra mål eftersom jag är så fulländad annars, tihi eller inte...

Kommentarer
Postat av: Disa

jag kommer å tjatar på dig så du når dina mål ;)(A)

2009-12-17 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0