Jag älskar handboll!!!

Idag var det kul på träningen, åh jag kan inte ens beskriva det. Underbart var det iaf och tiden gick så otroligt fort. Dessutom är det så himla kul att spela 3-2-1, det är det bästa försvarssystemet som finns. Det tveklöst roligaste och bästa när det väl fungerar. Det var flera gånger som jag kom efter och jobbade fel men det är så härligt de gånger man verkligen kommer rätt.

Det är också roligt att spela mot 3-2-1, fast kanske inte när försvararna är grymma på det. Men jag föredrar ju helt klart utgrupperat försvar i jämförelse med ett lågt 6-0, kan det bero på att jag inte är någon skytt kanske? Särskilt när jag är vänsternia och Linnea högernia för det känns som om vi hittar varandra bra.

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel, haha sämsta dokusåpan egentligen men det är ändå rätt kul.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Första gången på länge som man kollar på klockan och känner, nej det är för lite tid kvar! hur ska vi hinna!

2009-12-03 @ 21:34:52
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: anna

hehe tänkte precis samma sak.

2009-12-03 @ 22:03:53
URL: http://annadah.blogg.se/
Postat av: Magnus

Va kul att ni hade roligt! Jag hade också kul :-)

2009-12-04 @ 08:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0