Ineffektivitet

är jag en mästare på. En helt ledig dag skulle man ju kunna hinna med så mycket som helst på. Åh jag brukar ha en hel del planer och drömmar om vad jag ska göra men oftast slutar det med att jag inte gör något vettigt över huvudtaget. Idag är typexemplet på en ineffektiv dag. Jag vaknade utvilad strax före åtta, surfar lite och somnar sedan om i typ två timmar till. Surfar lite till innan det är dags för match, äter lite i halvlek (insåg precis att det jag åt inte var någon vidare grund till ikväll) och sen funderar jag på om jag ska gå till systemet eller duscha först, det slutar med systemet först eftersom tiden rinner iväg, det var ju säkert bara lite över en timme som jag velade samtidigt som jag satt vid datorn och inte gjorde något särskilt alls faktiskt. Å nu har det hunnit gå mer än ytterligare en timme sedan jag kom hem och har suttit och tänkt att det nog är dags för duschen nu. Jag vill hinna pyssla lite innan det är dags att gå på middag, men i det här tempot hinner jag kanske inte det. Jag menar det är ju bara tre timmar kvar och jag måste städa och duscha innan.

Kul ska det bli ikväll, middag, mao och troligtvis utgång. Det enda som är tråkigt är att jag missar Reals match, funderar seriöst på att strunta i att ens kolla resultatet för jag tror de kommer tappa poäng och då kommer jag nog bli på mindre bra humör. Aja vi får se, jag lär ju inte kunna motstå det...

Nä nu jäklar känner jag av lite kraft och energi i min kropp och ska nog passa på att lyfta mig ur soffan och hoppa in i duschen, eller ska jag kanske plocka undan först, hm kanske ska vela ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0