Höll nästan på att glömma

att jag ska träna och därför ska jag ju också fundera ut några mål.

Den här gången känns det så mycket svårare eftersom det är träning med herrarna och jag inte alls vet vad som väntar, vilket självklart gör det hela mycket mer spännande och roligt. Det känns heller inte riktigt lika viktigt eftersom jag vet att jag får den motivation och hjälp jag behöver från tränarhåll idag :-)


Men i alla fall, jag ska försöka stunta i min blyghet och osäkerhet och ta för mig ordentligt. Jag ska fokusera på att ge allt i alla situationer. Jag vet ju att det kommer behövas eftersom alla där är starkare, längre, hoppar högre osv osv än jag. Och det är ju precis så jag egentligen alltid vill jobba. Nu låter det ju som om jag inte alltid ger allt men det är ju absolut inte sant. Jag kämpar och sliter och gör ju alltid mitt bästa, men mitt bästa blir lidande av att jag tänker för mycket, tvekar och massa annat. När jag känner mig som bäst i försvar är det när jag verkligen smäller på och låter det ske utan så mycket tanke. Anfallsmässigt däremot behöver jag tänka mer för att komma upp i min bästa nivå, där är jag inte lika automatiserad eller vad jag ska kalla det. Men det finns moment även där när en aningens tvekan dyker upp i huvudet och så blir det genast inte alls lika bra. Aja varför jag bryr mig om att försöka förklara vet jag inte, jag sätter ju upp målen bara för mig själv och jag vet ju redan vad jag menar.

Det pirrar lite i magen när jag tänker på träningen, lite läskigt ska det bli men mycket roligt (förhoppningsvis)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja det ska bli lite spännande att se hur mycket ni vågar ta för er och om grabbarna vågar ta i fullt mot er som jag säkert tror att ni vill att de ska göra.

2009-12-22 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0