Handbollsavslutning och fotbollsmatch

Ska bli ganska kul ikväll faktiskt, lite tveksam är jag till boule, är det kul verkligen? Eftersom vi är ett gäng handbollsspelare lär man ju iof vara rätt tävlingsinriktad och då beror rolighetsgraden antagligen på hur bra det går. Jag är inte ett dugg sugen på att gå ut ikväll, främst har det att göra med att jag inte orkar vara trött och seg hela dagen imorgon. jag vill kunna få ut mycket av min söndag. Dessutom har jag verkligen inte överflöd av pengar den här månaden. Är nog den snålaste månaden sen jag flyttade hemifrån för sex år sedan. Men men vi får se vad som händer. Något jag däremot är grymt sugen på är att få se Valencia-Real Madrid. Fast tyvärr är jag ganska säker på att real kommer förlora. Tyvärr så måste jag ju erkänna att vi skulle behövt Ronaldo ikväll, det är något jag absolut inte tycker om för jag vill inte behöva någon som är divig och egentligen bryr sig mer om sig själv än sitt lag. Det kanske de flesta gör men han gör det mer och framförallt mer öppet än andra. det hade varit en sak om han hade varit skadad för då hade det inte varit något man kunde hjälpt men nu har han satt sig i den här situationen självmant genom riktigt idiotiska grejer förra ligamatchen. Jag såg ju inte matchen pga tjejmiddag förra helgen och har mest läst och sett små klipp om vad som hände så jag har fortfarande inte riktigt kunnat skapa mig en egen uppfattning om vad som hände, men korkat och barnsligt verkar det ju absolut ha varit.
Jag tror Valencia är lite hetare just nu, David Villa kommer definitivt göra minst ett mål ikväll och då kommer mitt kära lag få problem, visserligen kan både Higuain och Raul kanske göra mål och eventuellt benzema också men då måste lägena skapas och utan både Kaká och Ronaldo tror jag tyvärr att det kommer bli svårt. Kanske kan vi förlita oss på ett distansskott från Alonso och ett hörnmål via Ramos men hur stor är sannolikheten för det?
Hoppet är väl det sista som överger en supporter kanske.

Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg :)

2009-12-12 @ 12:58:57
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

VIlken koll på fotbol:D:D

För övrigt lottar jag ut ett Cliniqueset, kanske en bra julklapp eller så :):D

2009-12-12 @ 13:02:32
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0