En vecka kvar...

Om precis en vecka, eller fem arbetsdagar har jag julledigt. Jag ska vara ledig nästan precis två veckor vilket känns underbart och lyxigt. Det enda problemet är väl att tiden kommer rusa iväg som vanligt och att jag säkert inte kommer hinna ens hälften av vad jag borde. Utöver att bara slappa och njuta av ledigheten ska jag försöka ta tag i och organisera flytten. Troligtvis kommer jag ju flytta ut i slutet av januari och inte flytta in i vårt hus förrän i juni så jag måste fundera ordentligt över vad jag kommer behöva under dessa månader. Dessutom måste jag fundera ordentligt över vad jag kan tänka mig att kasta, ju mer destu bättre (iaf enligt någon annan).

Igår var jag jätteduktig och höll i cirkelträningen. Det märktes att Magnus var borta för det var väldigt få som kom, men de som var där jobbade på riktigt bra tycker jag. Å vilken skillnad det var från förra gången. Nu hade vi iof inga häckar så vi körde spänsthopp och sidohopp istället för över häckar och pallar, vilket nog gjorde att hinderbanan blev lite lättare. Men igår mådde jag inte illa alls nästan, förra veckan mådde jag illa från första minuten. Så det var skönt iaf. Jag slarvade med de sista övningarna för jag tyckte det var lättare att stå i mitten och koncentrera mig mer på att instruera (eller så var jag bara lat). Jag är iaf riktigt nöjd över att jag gick och körde så hårt som jag gjorde. Synd bara att herrarna förlorade sin match, med bara två bollar dessutom. Stackarna!

Snart ska jag steka pannkakor för vi ska till tekniska museet imorgon, det ska bli väldigt kul.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack så mycket för hjälpen!...och empatin, det var en tung förlust

2009-12-15 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0