Det var nog första och sista gången

som jag körde cirkelträning bakis. Jag är fruktansvärt otränad och skulle må dåligt även om jag hade en fysiskt perfekt dag men lägger du på lite halvillamående redan innan en hård träning så är risken för kräkattack tydligen ganska stor. Det började direkt på den underbara men hemska uppvärmningen som är så fruktansvärt jobbig och läskig (jag har skräck för plintar och häckar). Tydligen skulle vi göra två kullerbyttor per varv (3 varv) och jag kan säga att rummet snurrade rätt bra efter en. Stolt är jag iaf att jag gick iväg på träningen för jag var inte direkt sugen innan, det var helt och hållet Lovisas förtjänst att jag gick, eller nej Oskar var lite delaktig i beslutet också faktiskt. Nu ska jag hoppa in i duschen och bara njuta av att känslan av spya i halsen äntligen har försvunnit :-D

Tydligen har Real Madrid match mot Valencia på lördag så jag blir visst tränare på söndag, och därför eftersom det var sista gången jag körde cirkelträning bakis så blir det en lugn handbollsfest på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0