Tillbaka i verkligheten

Fast bra mycket lugnare än vanligt. Vi är tre fröknar som kommit tillbaka från semestern, igår hade vi bara åtta barn och idag bara sju. Det är skönt att få en så ordentlig mjukstart dessutom hinner man ordna massor på avdelningarna. På min avdelning kommer det in sex nya barn så det är en del att ordna inför det å då är det ju helt fantastiskt när man har tid till det. Det är faktiskt skönt att ha börjat jobba igen och än så länge njuter jag bara av det även om jag snart kommer tröttna litegrann. Dessutom är jag stolt över att jag varit ute och sprungit både igår och idag, iof varken snabbt eller superlångt men ändå. Det har ju varit varmt och jag är helt enkelt nöjd med att jag ens har tagit mig ut i spåret. Idag var det iof nästan helt tack vare Anna som praktiskt taget drog med mig ut :-)
Det ska bli kul att få komma in i hallen och leka lite med bollar också, börjar tröttna lite på att bara springa. Nu är det rotsaker i ugnen och kyckling i pannan för snart kommer min babe hem och är säkert hungrig. Sen ska jag bara slappa hela kvällen :-)

Kommentarer
Postat av: Magnus

När börjar ni träna? Vi började igår.

2009-08-05 @ 08:37:24
Postat av: Kajan

Den som det vet... Sprang på Sören igår och frågade honom och han sa att troligtvis blir det väl ngn träning nästa vecka men han var tveksam till att va i hallen men jag hoppas att jag lyckades övertala honom :-)

Spännande, hur var det? Många på träningen eller?

2009-08-05 @ 20:13:41
Postat av: Magnus

Ja det var väl ca 15 pers och de som var där körde på ganska bra. Vi hade träning igår också där jag hade lagt till lite mer fys ...ont i benen idag :-)Vi var några fler igår tror jag. Hoppas ni börjar köra nästa vecka så vi får springa på varann lite i hallen!

2009-08-07 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0