Rensarhelg!

Igår rensade jag en del i garderoben, lyckades iaf slänga några toppar som jag inte använt på evigheter, dessutom strök jag nästan alla resterande för de var ganska skrynkliga om man säger så. Idag har jag rensat en del på datorn. Jag har verkligen inte något utrymme varken på datorn eller på den externa hårddisken så det blir till att köpa en till hårddisk. Det är ganska skönt att få lite struktur och ordning bland grejerna, tyvärr gäller det bara enstaka grejer och helheten här i lgh:en är i ständig oordning känns det som. Jag längtar till flytten och då vi tillsammans kan strukturera upp allt och då det kommer finnas utrymme för var sak på sin plats. Jag hoppas att jag ska vara mer ordningsam och hålla riktigt prydligt i vårt nya hem, det är kanske inte alltför sannolikt men hoppas kan man ju alltid. Jag har ju trots allt blivit lite äldre och visare på gamla dar, eller?

Nu ska jag nog äta något och sen pyssla. Sambon sover borta så jag har hela lägenheten för mig själv, Lyx!

Förresten, jag loggade ju in för att dela med mig av en bild jag hittade mitt under rensandet på datorn. Jag vet att den inte är särskilt bra gjord men det är en av de första bilderna jag redigerat i photoshop (kanske tredje eller fjärde) och med tanke på hur lite tid jag lade ner är jag ändå rätt nöjd faktiskt. Kanske inte egentligen över hur den blev utan snarare att jag lyckades hitta de funktioner jag sökte. Dessutom lägger jag ut den för att visa hur stor min lilla lillebror är.


Kommentarer
Postat av: anna

haha du kan ju inbilla dig att du kommer ha ordning å reda men vi vet båda två hur de kommer sluta:P



va duktig du e. nu kan ju du lära mig :)

2009-08-30 @ 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0