Pirr i magen

Såg nyss spelprogrammet för vårt A-lag i år och det började pirra lite välbekant i magen, undra då hur jag mår när det är dags för seriepremiär, tihi. Jag hoppas iaf ta en plats i laget i år igen trots att konkurrensen är tuff på 9m. Jag tror att vi kommer få det riktigt tufft i år, kanske klarar vi inte av att hålla oss kvar i tvåan. Främsta anledningen till detta är att vi saknar målvakter. I dagsläget vet jag inte om vi har en enda faktiskt och vad vi gör då ska ju bli intressant att se. Extra tråkigt är det för att jag anser att vi hade den bästa målvakten i div 2 förra året och då blir glappet till ingen alls ännu större. Men men har vi tur så ordnar sig allt och vem vet vi kanske slutar som etta helt obesegrade ;-)
Lite oroväckande tycker jag att det är att vi har täby i nästsista matchen borta, för täby är ett av lagen jag misstänker att vi kommer slåss mot för att hålla oss kvar och blir det en helt avgörande match mot dom tror jag nog tyvärr att de har övertaget rent mentalt. Åhh spännande ska det iaf bli och äntligen fick jag veta att hallträningarna drar igång på tisdag :-)

Reals match igår slutade förresten 1-5 tyvärr var jag för trött för att ha ögonen öppna under hela andra halvlek så jag gick miste om en helhetsuppfattning. Det jag såg var dock inspirerande och roligt hoppas det kommer fortsätta så. Dock så har jag ingen koll på hur bra motståndarna är och kanske såg reals spel så vackert och enkelt ut just för att motståndet var för enkelt men men det kommer visa sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0