ont i halsen, va hände?

Vaknade imorse med halsont, men tänkte aja det försvinner nog under dagen. Jag brukar inte vara sjuk speciellt ofta men vaknar ibland med just halsont vilket brukar gå över under dagen för att möjligtvis återkomma på kvällen. Så jag har gått och väntat på att det ska ge med sig men ack vad jag bedrog mig för det har bara blivit värre och värre vart eftersom. Fy vad tråkigt, jag har ju varit frisk som en nötkärna under hela sommaren och kunnat träna all tråkig försäsongsträning ute i spåret utan större bekymmer och direkt när inneträningarna börjar så ska jag helt plötsligt drabbas av något. Nu låter det kanske som att jag är dödssjuk och sängliggande vilket kanske inte riktigt stämmer men just halsont är ju det jag själv brukar säga till mina spelare och medmänniskor att vila från träning pga. Halsont och feber. Men jag har minsann planer på att inte känna av halsen imorgon alls så jag kan träna den andra hallträningen på kvällen. Jag måste nämligen visa för mig själv att jag är bättre än vad jag var igår på första träningen som inte gick precis som jag hade önskat. Spelmässigt jovisst men skotten var katastrofalt dåliga, usch och blä.
Nu slötittar jag lite på Sverige-Finland men orkar inte ens komma med åsikter vilket nog betyder att jag verkligen håller på att bli sjuk ;-) förresten en åsikt orkar jag mig nog på. Anders Svensson är underskattad av svenska folket!

Nä nu ska jag nog  poppa lite popcorn och sen sova för jag öppnar imorgon och jag behöver mycket kurerande sömn inatt.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Anders är bäst och det har han alltid varit!

Hoppas halsen mår bätte i morgon :)

2009-08-12 @ 22:39:55
URL: http://katinna.blogg.se/
Postat av: Rebecka <3

krya på dig! inte kul att vara sjuk nu när det är sommar. :(

2009-08-12 @ 23:11:40
URL: http://beckpeck.blogg.se/
Postat av: Magnus

Trist om du blev dålig redan efter första inneträningen nu när det roliga börjar. Kul att ni har börjat träna nu också så vi inte är ensamma i hallen. Idag kanske vi hinner hälsa på varann också...det gick lite snabbt i tosdags. Krya på dig!

2009-08-13 @ 09:10:40
Postat av: Kajan

Tack så mycket!

2009-08-13 @ 15:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0