Min mamma!

Jag pratade precis i telefon med min mamma, i en timme. Det är ganska ovanligt för att va oss, vi pratar ibland och träffas ibland. Jag skulle vilja påstå att jag har ett ganska nära förhållande till min mamma men en timme i telefon är ovanligt, skulle nästan tro att det aldrig har hänt förut. Och det var härligt, spännande, kul, sorgligt och alla möjliga känslor for genom min kropp. Hur som helst finns det ingen människa jag beundrar mer än min mamma. Hon har brister och egenskaper jag stör mig på precis som vilken människa som helst och det är få som kan göra mig lika förbannade som hon men det finns ingen som jag beundrar mer än henne faktiskt.
Att jag är den jag är har jag henne att tacka för!

Oj det där blev rysligt personligt, kanske inget jag hade planerat att skriva på nätet. Men men det är inte direkt någon hemlighet utan jag är stolt över att ha den mor jag har och jag är glad att jag känner som jag gör för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0