Jippie!!! Fan!!! och ännu mer jippie!

Kul för Sverige att de vann mot Italien, jag såg bara den sista kvarten för jag stängde idag. Det jag såg imponerade väl inte egentligen men det var kul att de vann och det ser ju ändå stabilt ut.

Fan stod för att jag såg att Real har sålt Robben, han har faktiskt varit grymt duktig. Han är ju inte en av mina favoriter för han ligger ner aldeles för mycket för det men han är så otroligt duktig. Han låg bakom det mesta som real skapade framåt förra året. Jag skulle föredra robben varje dag framför ronaldo. Enda nackdelen med robben (förutom hur han hela tiden söker frisparkar) är att han verkar vara en aning skadebenägen. Tur att vi har kaká nu för han kan nog också skapa en hel del positivt offensivt.

Det absolut roligaste, härligaste och viktigaste idag är ändå att min babe har fått det jobb han sökt och vill ha! Grattis babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0