Jag saknar mitt hår...


Före (Aug 2008)

Färgen skulle sitta i i max 8-10 veckor och jag har nu efter åtta månader tröttnat lite. Hela grejen var att prova något nytt som skulle försvinna efter ett litet tag, viktigt var att det skulle försvinna så fort att utväxt aldrig skulle bli ett problem. Jag är nöjd med hur det såg ut i början, det blev bättre än jag trodde och det var skönt med lite omväxling även om jag alltid har älskat mitt hår och min hårfärg. Men nu är jag trött på det och framförallt den fula utväxten, eller egentligen är det ju inte utväxten som är ful utan skillnaden mellan utväxten och det andra.

Efter (Dec 2008)

Nu (Juli 2009)

2009 är mitt värsta hårår någonsin, värre än när mamma tvingade mig klippa det axellångt när jag gick i femman. Fast som tur är är jag inte längre den tonåring jag var på den tiden. Skulle jag sett ut så här då skulle jag nog inte lämnat huset :-) Jodå men nu går jag faktiskt runt och ser ut så här i håret utan att ens orka bry mig alltför mycket. Jag börjar dock befara att färgen inte helt kommer försvinna förrän jag kan klippa bort allt och det kommer ta typ två år, det börjar kanske bli dags att göra ngt åt det...

Kommentarer
Postat av: Kajan

Oj, ursäkta egoistbilderna. Insåg det först nu men men ibland kan man ju bjuda på sig själv...

2009-08-15 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0