Hjärtat brister verkligen...

...när man ser eller hör om små barn som är dödssjuka. Varför ska så många behöva dö i förtid? Livet är verkligen oförutsägbart och orättvist men kanske är det det som är charmen med livet. Vi är så sjukt dåliga på att uppskatta vardagen och våra liv och behöver tragedier då och då för att känna riktig lycka verkar det som ibland. Jag lider verkligen med alla som upplever dessa tragedier på nära håll. Jag är också imponerad över hur starka människor är, jag menar hur stark måste man inte vara om man exempelvis ska klara av att överleva sitt barn.

Kommentarer
Postat av: anna

kollat på 5.an. såg slutet på programet, den lilla killen. usch å fy.



å va fint du har gjort :)

2009-08-02 @ 15:45:05
Postat av: Kajan

Mm det var det programmet jag såg. Tack så mycket, för mig syns fortfarande bara den gamla :-( om jag inte går in i stilmallen och kollar.

2009-08-02 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0