Helg återigen :-)

Jag tycker verkligen att det är skönt att ha helgerna lediga. Veckorna går fort, mån, tis kan vara lite sega men sen rätt var det är har onsdagen gått och mer än halva arbetsveckan är avklarad. Eftersom jag öppnar på torsdagar och ibland på fredagar flyger de sista dagarna inför helgen bara iväg. Nu är det dessutom inte så mycket handboll på helgerna så de känns för det mesta ganska långa och utvilande. Den här helgen ska jag bara ta det superlugnt och slappa. Tråkigt enligt många säkert, men inte enligt mig. Jag tänker dessutom bli helt frisk för jag verkar ha drabbats av någon förkylning av nått slag.
Idag tror jag att jag ska baka en äppelpaj, jag har ett otroligt sug efter en iallafall. Sen ikväll blir det förhoppningsvis fotboll om jag bara lyckas hitta någon bra sändning jag kan streama (eller vad det heter på dataspråk). Än så länge har jag inte sett Ramos spela och jag är rädd att han inte är med ikväll heller eftersom det har varit landskamper i veckan, iof var det väl typ minst tio real-spelare som representerade sina landslag och trot eller ej så var det inte en real-spelare som var med i ett förlorande lag :-) Det bådar gott...

Bara för att det här inlägget inte enbart ska ge mig något utan även andra lägger jag till en bild som inte alls har med inlägget att göra.

Åh nu blev jag sugen på att göra ett inlägg om den resan som troligtvis har påverkat mitt liv mest, det kanske kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0