Heja Daniel!

Det är kul att se barndomsvänner, grannar och andra som man känner till eller har träffat i verkligheten göra bra ifrån sig inom idrottens värld. Idag gäller det en person som jag inte minns att jag någonsin skulle ha pratat med (och som säkerligen inte skulle ha någon aning om vem jag är/var) men som jag vet vem det är från tiden på furulundsvägen. Jag kände hans lillasyster en aning via fotbollen och jag kommer ihåg att bröderna var lovande då när vi var små. Jag pratar såklart om Daniel Almgren som gör bra ifrån sig i vm i skrivande stund. Jag hoppas nu att alla svenskar sitter och håller tummarna för honom och att han klarar nästa höjd i hoppningen med.

Lycka till Daniel!

Kommentarer
Postat av: Lili

Vi känner också Daniel litegrann, han är systerdotter/kusin till våra kompisar, så vi träffar honom då och då på födelsedagar, dop och bröllop. Jättekul att det går bra för honom, han hade liksom inte förväntat sig att få åka med till VM.

2009-08-20 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0