Första segern

förhoppningsvis den första av riktigt många. Real vann utan att egentligen övertyga, och måste nog säga att det var mycket tack vare Raul (någon som är chockad över att jag tycker det?). Jag kom hem från firandet när det gått ungefär 30 min så jag missade det första målet, som självklart min idol gjorde :-) Jag kom dock lagom så jag fick se hur han fixade en straff som Ronaldo förvaltade väl. Tyvärr ser försvaret lite väl darrigt ut och jag vet inte om det beror på skäggväxten eller inte men Casillas såg inte riktigt lika het ut som han brukar. Matchen slutade 3-2 och det var kul att Lass fick göra mål, tydligen hans första. Det störda är att det var typ sju helt nya spelare som startade matchen idag, snacka om att bygga ett helt nytt lag. Det betyder att det bara var Casillas, Marcelo, Lass och Raul som har spelat i real längre än två månader typ. Sedan kom även Higuain in på plan men ändå, det är ju verkligen sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0