det ser bra ut...

Först var jag väldigt arg för jag lyckades inte hitta ngn bra länk så jag missade de första tjugo minuterna av reals match pga justintv, blä för dom. Sen insåg jag hur tacksam man ska va över att möjligheten att se alla matcher på nätet faktiskt finns och är väldigt lyxigt, dessutom var en av de korta snuttar jag fick se i början glädjespirande bara den. Raul gjorde nämligen mål, skott en bit ifrån och ribba in :-) Sen lyckades jag äntligen hitta en sändning av matchen som inte avbryts och stänger ner nätsessionen efter fem sekunder. Och det jag fick se gjorde mig bara ännu gladare. Det ser mycket bättre ut än tidigare, kaka som spelar sin första match med real imponerar faktiskt på mig och lass och raul storspelar. raul har hunnit med ett nickmål också, han är verkligen bäst (iaf i mina ögon). Det står 3-0 i pausvila, vem som gjorde andra målet vet jag inte. Hoppas de fortsätter i den här takten då kan det bli riktigt kul i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0