Datanörd? not

Nu har jag pillat riktigt mycket vid datorn de senaste timmarna. Igår höll jag på med photoshop och försökte göra en ny header till bloggen, det gick mycket lättare än vad jag väntat. Nu gjorde jag den ju väldigt basic men tidigare har jag inte haft tålamod ens att förstå det mest banala funktionerna i photoshop. Problemen kom när jag skulle försöka trixa och fixa bland alla konstiga koder här på bloggen, jag har inte hållt på med sånt här alls tidigare så ni får ha överseende med mig om det har blivit lite konstigheter. Jag ändrade tillslut det mesta och känner mig relativt nöjd nu, jag är inne i en lite lila period tror jag, därav färgvalet. Något jag totalmisslyckas med är iaf att hitta koden till texten i headern, så det får väl stå Katarina Pettersson där ett tag till för nu är jag trött på att prova mig fram...

Nu när jag förhandsgranska här är det dock den gamla bloggen så kanske har jag misslyckats med allt eller så tar det helt enkelt ganska lång tid innan hela upplägget kan ändras...

förresten, visst är jag uppe tidigt. De senaste dagarna har jag sovit ut ordentligt på mornarna men imorgon är ju första dagen tillbaka på jobbet så det är nog bra om jag ställer om dygnen lite, dock gick jag ju inte och la mig förrän halv 4 inatt så snart lär jag väl behöva en powernap då jag varit uppe sen före åtta :-) Intresseklubben antecknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0