Utveckling

Målet med mitt liv är nog utveckling. Jag strävar alltid efter att bli bättre, på alla plan. Jag älskar att känna hur jag utvecklas och jag älskar att se utveckling det är nog därför jag valt att bli tränare och förskollärare. Jag önskar att jag vore ännu modigare än vad jag är så jag vågar utmana mig själv mer, ta mer risker, ta större steg, prova fullt ut. Det är nog också där jag utvecklats mest de senaste åren även om jag är långt ifrån så modig som jag skulle vilja är jag ändå nöjd med hur långt jag har kommit. Jag tar för mig mer än jag någonsin har gjort och jag skäms inte för det. Har precis varit på en föreläsning och jag längtar till imorgon och kommande dagar då jag får utlopp för den nyvunna inspirationen jag fått eller snarare kanske tagit för mig av :-) Är du uttråkad eller känner hur vardagen tar över ditt liv, ge dig då ut på något spännande, häftigt, annorlunda, roligt eller knasigt och låt dig inspireras. Gå helst utanför (eller balansera på) din trygghetszon och låt dig stärkas av det, medvetandegör din utveckling och beröm dig själv för den! Nää nu måste jag verkligen sova, är så trött och ska öppna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0