Fotboll

Det va ju synd att Barcelona hade tillräckligt med kyla och flyt för att kvittera i matchen mot Valencia men samtidigt var det ju väldigt skönt att de inte vann. Om Real skulle lyckas vinna imorgon är de bara 4 poäng efter. Tyvärr tror jag inte att de kommer klara sin svåra uppgift utan Pepe som fick tio matchers avstängning för att han flippa ur helt förra matchen. Jag är fortfarande upprörd över att han får ett så enormt hjärnsläpp men jag har börjat förstå honom mer och mer och jag tycker att han sagt en del bra saker efteråt så jag tror jag ska försöka förlåta honom. Åh vad löjligt det låter, som om han gjort något mot mig, aja alla fotbollsfans därute kanske iaf förstår vad jag menar. För att återgå till utsikterna inför morgondagens match så ser de ännu mer dystra ut eftersom Robben är skadad, bortser man från hans filmningar är han ju en underbar fotbollsspelare och tyvärr har Real varit ganska beroende av honom i offensiven i år. positivt var det ju iaf att Higuains gula kort blev borttaget. Tänk då om bara domaren dömt "rätt" från början, då hade inte Pepe fått det där tokrycket men men det är det här som är fotboll. Jag tycker inte om att klaga på domslut och domare för de är bara människor och det måste verkligen vara svårt att hinna uppfatta vad som händer i varje situation. Ibland är det ändå så irriterande. Jaja jag kommer iaf hålla tummarna imorgon och hoppas på det bästa. Har spelarna samma inställning och moral som i andra halvlek sist har vi en liten chans iaf. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0